Powered By Blogger

Wednesday, October 24, 2012

Habis kerandoman kerunduman

Ingat berkubur dh blog aku nih...tp tetibe dpt inspirasi dr blog zul lak...almaklumla aku mmg suke bace blog org lain...cari aspirasi n inpirasi...oh ya...nih post aku yg 1st sejak dr grad dan sejak jadi org berkerja(bekeluarga tuh mmg lama lagi...calon pun tarak) mak aku pun dok troll hari2 sampai naik stress..tp btul gak la...sampai biler aku nk menyinggle-jingle...hmm..aku pun main merepek jeh la nih...post tanpa guna otak atau editing..e yg lalu bantai sental sude...hmm...bercherita psl amoi...aku pun pelik asal aku susah gile nk beraweks..xmcm org lain..patah satu tumbuh lima..ahhaa..hati tuh dh keras cam batu kot..bler kene tinggal yg last tuh..die punya sakit hati tuh lain mcm sket la...aku bkn ape..playboy mmg jauh sgt la..i know that im not good looking...bler ko setia sgt kt satu pastu dilanyak mentah2..pergh...pastu hang nk tunang lah pulak..lg la sakit hati jang..tp apakan daya..aku cume manusia biasa..xde special power..ps: aku ex-sami so bleh jeh nk wat exorcism...hahahahha... Layankan jeh la..but i still pray for the best for your life..xde aku nk menyumpah seranah..atau nk mengancam...mls la..aku pun dh tua...bkn bdk hinggusan..so i know my place..le lak: 2-3 minggu lps..mak aku kasi soklan jakpot baik punya...hang nih gay ke ape??? Kluar rumah x...asik dok rumah men tepon jeh...nk kate ade awek x jugak...hanset kt tgn 24 jam...cube cite kt mak sket status ko kt mak....mak pasrah klu ko gay.....pergh...panas hati sial.l..mmg aku baling remote tv trus...hahhah...ade ke aku kene cop gay...daheck....bkn ape...its fucking difficult to find my kind...nk cari chinese..susah la..indian pun satu hal...melayu pun satu hal..kene sunat etc..convert..pergh..xmo aku cari msalah...susah..klu sini cam indon no hal...bkn aku k discriminate any religion...but when it comes to converting...i been thru alot of shithole..so i dont think its a good idea to do so...berbalik nk mencari amoi siam?bkn aku x mau...mane mau cari mak...die suruh aku gune facebook...lolz..pastu mane aku ade kawan ngan bdk siam selain cuz aku..ade pun sorg jeh la..childhood friend..xreti aku nk menapak awek siam..haha..tp tgk la camner..klu ade peluang kita mencuba..hahaa...kerja skrg cam taik...pergi pagi balik dh malam..penat cam taik gaji cam nohorom...aku la engineer, technician, supervisor, technical advisor, kerani wat memo...mcm sial...klu bayar kt 4 ribu ape ade hal..tp layankan jeh la...exp punya pasal..suck it up and do your work..nk duit pastu g jale2 UK...kali nih aku x kira...kene g gak...NZ dh bbs...nih xleh bbs..rugi..bkn slalu ade fulus nk g sana..lagi2 member ade kt sana wat master..jadi tour guide la ko pasni...kekeke...bleh ronda2satu europe alang2...apis confirm g jumpe awek die..ehhe...nazim g kot ngan naad..aku mcm besa lone ranger..bleh g wat klakar kt sana...yela..xpenah pergi la katakan..saya org kurang berada...huhu...ape lg eh nk mengarut..haaa..byk dh bende berubah sejak habis sem sbnrnye...mcm2..ade yg ok ade yg x...i take this opportunity to say takziah kpd bpk masirah...aka awek kutil..stay strong kak mas...go for your phd bro..bleh si kutil nk bervisit ngan hang kt sna nanti..hahaha..adoih..off topic sket...hari graduTion bakal tiba....weeee..best sia...dh lame aku tunggu2 nih..ntah nape bleer convo aku semangat lebih..sbb dh tua kot..ps:aku x setua nawan tp dh berumur lah gak..bak kata org...dh bleh kawen nihhhh...wahahahha..lama dh aku tunggu sijil tuh..walaupun aku x pandai mcm prg lain...Ntah motivasi tuh kureng kot..tuuh blaja pun ala kadar jeh...janji kerja aku dh ade...duit sh ade...sikit pun cukupla...memadai tuk aku nk pakai sorg..tp xmampu lg la nk anglat subaru...kekeke :P...okla..cukup aku merepek tah paper nih...mcm bese..sendiri baca sendiri mau ingat la bro...komen2 membina sgt dihargai...hahahha..adieou...ps: aku rindu la kt hang...cpt balik..bleh main culik2..kekekeke

No comments: