Powered By Blogger

Thursday, February 19, 2009

::tagged reply::

#1 describe 10 things about ashin who tagged me.
-wire rosak slalu...tak pernah nk repair..
-gile2 tp baik org nyer..
-main badminton cam nk bunuh orang ..
-pandai tp mls..
-kat unisel buat bende lagi sengal dr kt uniten..
-ade kete kancil
-mat rempit kot..ntah la.
-always brag about civil rule..perg..
-kene buli ngan kogi n selva n jeevan time unisel dulu..haha
-name bertukar2 slalu..dulu parate ..parate pundek.. ashin..sapik...capik..pastu jadi blik ashin...haiz...


#02 - Now u have to describe 10 things about yourself.
-perangai tahap lahabau..
-giler2 gak tp care nerd..
-bangga ngan koleksi2 kasut gua...
-laptop dh mati buat sementara waktu..masuk kedai tuk repair...
-Suke join NHK...
-benci MLM(multi level marketing) cara cibai untuk hidup..
-bleh tahan dihina / kutuk/ caci / cerca etc....tak de prob...
-rabun cahaya..operate kot dulu..
-suke amoi cute2 tapi yg x melampau sgt...nk mati amoi tuh kene cubit..
-suke amoi jenis rebelious (cam paramore tuh) red hair pref..donno y...

3.sape pun aku tagg..

takde dh lg hutang tagg,,...

1 comment:

Ashin said...

cha..wire ape yg kau maksudkan ha??aku confius..lagi satu..kogi dgn selva dulu mane buli aku..aku yg buli diorg la..ktrg saling buli membuli..civil rules!!