Powered By Blogger

Tuesday, July 19, 2011

AR( all random)

paham2 je la yeh..based on the title...aku pun x tau nk goreng ape...yg aku tau ini zul hakimi nyer pasal...hahaa....aku trase nk update balik blog...ntah..saje..

1. aku suda setel industrial training...yeah...best doh...xde lg seksaan nk bgn kul 5.30 pagi..pastu grak kul 6.30 semata2 nk sampai sblm kul 8 pg( tp aku slalu sampai kul 7.30) yela...orang baru kan...kene amik inisiatif terbaek...klu lambat kene lak ngan supervisor / bos...mampos.. industrial training kt airod...sana blajar aircraft aku amik meche...terbaek...seminggu blur stok haram...dh la orang cakap cam aku ni engineer...kene lak wat job plik2...mmg sakan gak a..lame2 dh ok a...tp best gak at d end...bler dh xde keje...aka tamat...aku rase cam jobless lak...xde life...hari2 stok men empire n allies ( game fb) pastu ptg fengtau report...mlm skedota...aku pun dh naik muak..bende same buat...cam routine la plak...

bdk2 upm..sembang2 pakcik...sume taiko doh...keje stok 30 40 thn..
saya talak teler dota.

2. skrg disebabkan aku dh xde idea nk wat ape...lyan la anime...tuh je la...hari2 fairy tail...x fairy tale == fairy land aka tido...bosan...pastu aku tgh tunggu rambut ku tumbuh..oh you damm macha...sampai ati ko bedal rambutku sampai ke no 1...pantek...orang suruh pendek die kasi no 1...dey 1 ngan pendek lain la... botak pun ok lg..nih paler aku jadi flat top...90 degree beb..1st week siap bleh belen air tin...whaahaa...
besr doh fairy tail..shit..layan stok x ingat dunia...
ini mmg cam rambut aku..minus d Caucasian look la,..
3. isu gemuk...dh lame bende nih berlarutan...sejak dr jaman dahulu( kamen rider kepong)...dlu aku x gemuk..siyes...ala2 60 kg kot.. skrg mak ai..80..hotak ko....tu la..mak dh kate g men bola kt luar...skv mungkin lg skali sblem aku g vietnam (yeah..bleh jumpe ellie...whaahahha)...pajak kate bln 8 tp ntah...xde cite psl tiket pun..zzzz...
uhh......
4. isu henfon..waa...henfon aku mmg pantek aa...2 thn lbh jeh dh time nk mampos...susah2...aku tgh cari henset2 murah...bese aa..gua x kaye beb,..mau pun samsung ace jeh...klu bleh up pun nokia x7....xde keje cam adik aku..dh cop samsung galaxy x2..pantek...mane lg best eh..android ka firmware bese(nokia)...aku pun xde idea psl2 bende camnih...almaklumla dh lame tinggal bende2 camnih...klu ade cadangan...sile email ke sms ke...aku ok jeh...(bajet cam ade lak malaun nk bace blog aku)...hahaha..k tamat la...nanti taun depan aku update lak...
lawa sbb amoi..hwhahaa..tp murah jeh benatang nih..
x7...lawa2..tp mhl..

2 comments:

zul a.k.a kingsix said...

nak kurus lai turun kajang la kawan

charakuta said...

hahaha...xde keje..jauh bai..