Powered By Blogger

Thursday, July 21, 2011

hari2 yg aku x paham...

ari nih tak pesal tetibe aku rase nk g tgk copa america...bkn nye aku sokong memane team pun (Venezuela vs Paraguay)...tp sangup lak aku bgn pagi semate2 nk tgk game tuh...last2 game hambar..cam taik...neither score last2 masuk penalty...tp aku kesian kt venezuela sbb diorang ade byk can kot...bola sume stock lekat kt tiang x mau masuk jaring...aku rase dlm 3 gak aa...satu goal kene deny..demm...ref cam taik...xde accurate langsung..tolak sket, terbang, free kick...demm...kt msia ko terjah kaki member sampai bengkak pun x sure ade card ke x....zzz...last2 paraguay 5-3...diorang jumpe uruguay...habis la kene lauk ngan suarez..aku x suke mamat tuh (liverpool) tp kene admit yg die mmg terrer...mmt nih yg score time world cup + the controversy goal...zzz...sile2 suarez, ko sebat la team paraguay..kasi lunyai.

lagi random. ini hari luck manyak baguih..dpt makan free..aku dtg kt Airod nk g amik beg..(deuter eiger 50) last2 dpt discount kt backpack n makan stok kenduri kawin free..thanks kak rina..haaha...makan nasi beriyani+ ayam masak merah +kari kurma daging +acar +nasi impit+ sate 2 cucuk + buah+ dadih+ air sirap bandung soda lemon..mengancam beb...hahahaha..pastu time balik ade lak minah mane kenyit mate..bapak ftg...dh la lawa..mungkin sbb aku nk kete best sket kot..hhahaha..itu je la...aku pun x tau nk tulis ape lg...

5 comments:

zul a.k.a kingsix said...

okay. ada dua benda aku tak tahan

1. air bandung soda (kak rina ni org johor ke?)

2. awek cantik kenyit mata.. amboi2

zul a.k.a kingsix said...

ehh jap.. deuter mau rasmi g vietnam ka? waaaaa selesa

charakuta said...

siyes doh...aku sendiri x phm...awek dh aa hot...pastu kt jalan tuh x de orang...sblh2 jeh ngan aku...tuh yg aku cam plik tuh..rase2 mate die gatal jeh tuh..aku yg x btul sket..hahaha...air bandung soda..siyes plik tp sedap gak aa..iya deuter tuk g vietnam...ahhaahahaa

abg kacak said...

dh betul dh tu cha.. size k*te tk penting (tgk southpark s15 ep4)

charakuta said...

lol...zzz